6 Ağustos 2010 Cuma

Ferya'mla Buluşma

Ferya 96'dan beri tandığım bir arkadaşım, araya ayrı geçen lise ve üniversite yakınlığımızdan hiç bir şey kaybettirmedi. O kadar tatlıki nasıl kaybedeyim! Melek gibi! Masum. Sakin. Komik. Güzel Yüzlü. Sevgili...

Karaköy'de Galata Köprüsü'nün ayağının hemen dibinde İskelenin yakınında balıkçılar var orda oturduk, deniz manzarasında bir kaç saat sohbet ettik, balığımızı yedik ve ordan burdan konuştuk...

Kızlar arası dedikoudulara bayılıyorum.

Fatoş: Sahi Zeynep'e ne oldu?
Ferya: Ay ne bileyim. Uzun zaman oldu görmeyeli. En son Bakırköyde alışveriş merkezinde karşılaşmıştım onunla, ayak üstü konuştuk. Erkek arkadaşını bekliyomuş. Sonra bi baktım, karşıdan Ceyhun Yılmaz geliyo.
Fatoş: Hadi yaaa.  Zeynep'e bak sen. En son burnunu yaptırmıştı dimi o ...

Hahahahaha!!!!!!
Seviyorum kız muhabbetlerini, hemde çok.

Yaşasın DEDİKODU!!!!
Yaşasın kızlar!!!

2 yorum:

  1. sevgili kybele f dedikodunun insanın ömrünü uzattığıda düşünülürse; hem hoşça vakit geçir, hem ömrüne ömür kat, bol dedikodular:))

    YanıtlaSil
  2. yok dayanamıyorum..
    dedikodu yapmazsam depresyona giriyorum :)

    YanıtlaSil