23 Ağustos 2010 Pazartesi

Evden Kaçan Kız


Bir kız evden kaçarsa, bunu sevdiğiyle evlenmek için yaparsa, işin içinden başka türlü çıkmayı becerememişse (beceremeyişinde anne-babanın büyük rolü vardır orası ayrı), o da o kadarını yapabiliyorsa, bunun bedeli onunla yıllarca konuşmamak mıdır…. Ne halin varsa gör mü demektir. Bu kadar kolay mı onca yıllık emeği bir kenara atmak, onca sevgiyi görmezden gelmek…


İnsanlar çocuklarını fuhuş yatağından topluyor, "gitme bir daha gel "diyor, bağrına basıyor, uyuşturucu kullanan çocuklarını terk etmiyor (onaylıyorum). Kız ne yaptı, sevdiğine gitti. Cezası: 5-10 yıl konuşmamak. Hadi ordan. Hakim bile adam öldürmeye o kadar ceza vermiyo….

Memlekette gurur kol geziyo.

Kimse burnu düşse almicak sanki.

Dersinki lordlar kamarasından gelmişler …

Hayret bişi!

5 yorum:

  1. çok doğru söylüyorsun kybele;gençler istiyorsa engel olmamak gerekir, yıllarca büyüttüğün evlattan olmak daha mı iyi, sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. inci çiçeği: yoluna girer, küslük biter inşallah en yakın zamanda.

    turquoise: Hayır o kız ben değilim. Ben evden kaçsam, babam arkamdan gelir, ne yaparsam yapayım beni bırakmaz. Olsun, gel der. Bir iki bağırır belki ama sonra sarılır elbet... Fransız kuzen mvzu bahis.

    YanıtlaSil
  3. :)))))))))))))) yok yok, kızmadım, birden babama yakıştıramadım :) (ne gerek varsa:))

    YanıtlaSil