22 Temmuz 2010 Perşembe

Tamam Bıkmak Yasak

Salı akşamı Remzi Kitabevine uğradım. 1 saatten fazla durmuşum, kitapların kapağı, arkası derken… Dükkanın kapanmak üzere olduğunu söylemeseler, daha da kalırdım orda. Bu aralar alışveriş yaptım harcamalarda ipin ucunu kaçırmiim diye düşünürken yine dayanamayıp 2 kitap aldım.


Sunay Akın: Antik Acılar

Aydın Boysan: Bıkma Yaşa


Kitapların kapaklarının beni çektiği doğru ama bu kez tamamen isimleri hoşuma gitti ve biraz da karşıtırdıktan hatta birkaç sayfasını okuduktan sonra aldım… Severim kelimeyle oynanmasını, antik acılar demiş mesela… Düşündüm eski acıları, baktım kıymetlenmiş bazıları… Hay Allah ya bende falım sakızı şairleri gibi oldum :)
Sunay Akın demişki: Gülemedim ki hiç hasta yatağının başucunda/haberi bu yüzden yoktur annemin/sol yanağımdaki gamzeden… hoşuma gitti.

Aydın Boysan’ı şahsen tanımıyorum CV’si hakkında pek fazla bilgim yok, ancak birkaç tv programında seyretme fırsatı bulmuştum kendisini, çok da keyif almış gülmüştüm bu tatlı yaşlı adama… E başlık da güzel olunca okumam lazım: BIKMA YAŞA!!! Ne güzel demiş, 89. Yaşında…. Tamam bıkmak yasak!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder