9 Temmuz 2010 Cuma

Hepimiz Erdem Olucaz Demiştim

03/07/2010 akşamı Zeynep'in kına gecesine gittik. Harika bir gece oldu. Maskelerimiz, beyaz duvaklarımız, oynak müzikler...

Tütü'm bahsetmiş gerçi kına gecesi biiir, kına gecesi iki , kına gecesi üç diye ama bende paylaşmazsam çatlardım...




Serap-Zeynep ve Ben 

 

Mezdeke olmazsak olmazdı.


Zeynep gel hemen bi aile fotoğrafı çektirelim. Karıcım oğlumuz bana ne kadar çok benziyor, hınk demiş burnumdan düşmüş...


Annem ve ben...

 

İkinci annem ve ben...


Hatun geç karşıma şöyle bi oynayalım. 


 

Erkek adamız ne yapalım yani kaşınınca kaşımayalım mı!!!


Gelin elini açmıyor aaaaaaaaa!!!!!!! diye diye Çiğdem Teyze 3 altın koydu kızımızın eline..

Zeynep: Anne ağlama..
Tütü: Ağlamıyorum ühüüüü :)

 

Uzun uzun yolları aştılar...


Çok komiktir bu 3'lü bakmayın böyle mahsun gözüktüklerine...


Ben evlenirken bi tarafınıza kına yakarsınız diyodun, yaktık!!



F:) Fatoş :)

Zeynep bu kınayı sakın çok sürmeyin dediğin halin mi kuzum :)


Canım arkadaşım benim...

Ah ne çok eğlendik.....

4 yorum:

  1. Süper eğlenmişsiniz :)

    YanıtlaSil
  2. Gittiğim, gördüğüm en eğlenceli kınaydı.... Süperdi...

    YanıtlaSil
  3. Bende oğlumun sünnet kınasında böyle maskeli bi atraksiyon yapıcam. :) çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil