21 Temmuz 2010 Çarşamba

Ben Bu Hafta Sonu Nerdeydim?

Bu hafta sonum çok güzel geçti, Hürremimle.

26 Temmuz'da kendimi kızgın kumlardan serin sulara bırakacağım için, tatil modunda olacağım için, tatil alışverişi denen şeyin hakkınıda vermek lazımdı. Verdik mi peki? Verdik .

İstanbullu olup bilmeyen yoktur Beyoğlu’nun Terkos Pasajını. İşte oraya gittik, ordan çıkıp bir sürü mağazayı dolaştık. Güneş kremiydi, duş jeliydi, şampuandı, terlik,ayakkabı,etek, body, oydu buydu derken alışveriş yapmanın mutluluğu doldu içime.

Ben kredi kartı kullanmıyorum, babamın kartını alıyorum böyle alışveriş zamanı, e onun kartıyla işlem yapınca anında telefonuna giden mesajlar adamcağızın yüreğine indirecekken bir telefon

Arayan babamdı:

-Nerdesin lan sen! Evin yok mu senin tüüü gelme bir daha!!!! demedi tabi :)))

-Alo baba! Panik yok panik yok... Herşey kontrol altında.

-Heee anladın yani ne için aradığımı.

-Hııı hıııı :)



Hürremimmmm benim tüm nazlarımı çeker. Alışverişteki tüm huysuzluklarım karşısında yaptığım tüm kapris ve olumsuz ses tonuma rağmen sesini çıkarmaz. “Ööööf”demez. Canım benim. Canım arkadaşım. Tabi bu sabrının ve yorgunluğunun karşılığı olarak bana TÜRK KAHVESİ (kendisi Türk kahvesi aşkını burda anlatmıştı) ısmarlattı. Zaten bana şunu al bana şunu ısmarla demese şaşardım. Bi eksiklik hisseder üzülürdüm. “Hay Allah bu kıza ne oldu, hasta mı yoksa!!!” derdim.



Oturduk, keyifle kahvelerimizi içtik, alışverişimize devam ettik, sonra ver elini belediyenin otobüsü Hürremlere. Zaten kaç gündür çıkmıyorum onlardan, bizimkilerin Bafra’da olması sebebiyle… Neyse, menemen yaptı kızımız iki dakikada ki çok severim, böööle ekmek bana bana yedim vallah :) Pişman mıyım? Hayır!

Yemekten sonra bir yandan sohbet ederken, ikimizede aynı renk oje almıştım, ojemi çantaların içinde bulamayınca bizimkinin ojesini sürdüm bana diyoki:

-Benim ojemi kullanıyosun şuan, kendi ojeni bul onu bana ver. Bitirme ojemi.
Böyle diyeceğini daha 3. tırnağımı boyarken düşünmediysem adım Fatoş değil!!! Böyle olmasa üzülürüm ben. Hareketli olmasa, sataşmasa, naz yapmasa, bıt bıtları olmasa dayanamam...

Nokia telefonlarda olduğu gibi kafamın üstündeki tuşa basıcam ve tatil moduna alıcam kendimi. :) Az kaldı.




Şafak 3...

Bekle beni Asosssssssssss .........

3 yorum:

  1. eheueheue yavrum ben senin gülen eğlenen, çirkeflik yapan, arsız tarafınım ben olmasan sen eksik kalırsın fatoo en iyisi ben hep olayım allah yokluğumu göstermesin eheuehe

    YanıtlaSil
  2. 26 temmuz özgürlük günü. Bekle beni yaylalar ve güzel balıklar.

    YanıtlaSil
  3. Hürrem: Öpüyorum seni canım!!!

    Aksiiiii:) İyi tatiller. Deriiiiin bir kaç nefes de benim için al Karadenizimdennn...

    YanıtlaSil